وبلاگی طنز برای نشوندن لبخند روی لبای شما
جهت دریافت قالب های زیبای وبلاگ به رزک مراجعه نمایید ... / Rozak.ir
درباره ما

سلام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بخند بخند زود زود ها ماشالله اون عقبیه اون مو مشکیه که زیر شلواری راه راه داره اره تو تو هم بخند ها باریکالله الان شد .......................................... ✿✿✿✿تو وبلاگ من نظر منظ مهم نیس کپی مپی نوش جونت فقط✿✿ بخند✿✿
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 287
بازدید دیروز : 259
بازدید هفته : 560
بازدید ماه : 546
بازدید کل : 141128
تعداد مطالب : 629
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

کُـدهــآيِ مــوسِ بوســــه

كداهنگ براي وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ p://s5.picofile.com/file/8139352392/New_Text_Document_2_.txt.html

    welcome

 



نظرات شما عزیزان:

یشقهعسا
ساعت15:34---22 مرداد 1394


اینک اعتراف میکنم…



بی کَس و کار شدم



امـــا هنوز مثل تو …



بی همه چیـــز نشدم …!!!


پاسخ:جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سحربانو
ساعت17:24---10 دی 1393
سلام گوجه سبز
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

گوجه سبز بهم سر بزن منتظرتم


بهار
ساعت15:18---23 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست گوجه سبز واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

Nika
ساعت18:42---16 آذر 1393
خدایی عوض شدی؟؟؟؟؟
من برم اول دو رکعت نماز شکر بخونم....
بعدا میام جمعشون میکنم....


Nika
ساعت21:59---5 آذر 1393
میری شلمچه؟؟؟؟؟
به به خواهر بسیجی.....
چشششششم.....
خواهر التماس دعااااا....
نری شهید شیااااا...
پاسخ: با سلام گوجه هستم یک شهید الان در حال حاضر دارم از اون دنیا با شما حرف می زنم اصلا تحوله که داره از من می ریزه نیکا بدو جمع کن این تحولا رو اصلا این قدر متنبه شدم که نگو والا :D


Nika
ساعت15:51---3 آذر 1393
و در آخر:یه خبری به من بده.....
دلم برات تنگ شده بدجووووووووور...
پاسخنیکا جون دارم میرم شلمچه دعا کن سالم برگردم کلی باهات کار دارم


fun city
ساعت14:18---14 آبان 1393
سلام دوست عزیز خوشحال میشم بیای و تو شبکم فعالیت کنید.

اومدی به پروفایل عرفان پیام بده ضرر نمیکنی .

منتظرتم

یاحق!


مجید اصغرزاده
ساعت4:32---12 مهر 1393
سلام وبت قشنگه خوشم اومد به منم سر بزن و در صورت تمایل تبادل لینک منو بلینک و بعد خبر بده بلینکمت منتظرم
پاسخ:باشه حتما


Nika
ساعت15:57---2 مهر 1393
خوبه تو میزبان نشدی.....ماشششششالاااا چقد تعارف میکنی...حالا چون خیلی اصرار داری تا شب در خدمتتیم.....برو وسایل پذیرایی رو آماده کن....
پاسخ:باشه فقط بگو کی میای که ما اون موقع خونه نباشیم


Nika
ساعت22:39---28 شهريور 1393
خوبی زهرا؟؟؟؟؟چته تو؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:خوب توپ عالییییییییییی به مرحمت شما شما خوب باشی ما خوبیم بازم ازین طرفا بیان خونه خودتونه بفرمایین حالا چطور شد حال مایه بینمای مظلوم معصومو پرسیدی شما


سجاد
ساعت9:00---20 شهريور 1393
با سلام نظر لطفتونه مرسی که نظر دادید مرسی
وبلاگ شما هم بسیار عالی و خوبه


Nika
ساعت10:23---11 شهريور 1393
وااااااایییییییی ناززززززیییییی....چقد خوشیدم که اینو دیدم....ووووووااااااای اصن چقدم که به وبت میااااااااااد....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده گوجه سبز در دو شنبه 10 شهريور 1398 |

طراحی و کدنویسی قالب : رزک

Web Template By : Rozak.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

طراح قالب
رزک ؛ مرجع قالب های زیبای وبلاگ